Människans bästa vän är helt klart hunden......

Ja men så har jag även sett filmen Bolt.
Det var en fin film. Jag hoppas även att min lilla Milton skulle göra det samma för mig om han av någon anledning skulle komma bort ifrån mig.
Det var nästan så det kom en liten tår i slutet av filmen.... tänker ju inte avslöja hur den sluta. hehe.
Tro det eller men Milton satt i mitt knä och kollade på filmen tillsammans med mig... han var så söt. Och ibland blev han nog lite arg/rädd och sprang fram emot tv och började skälla ända ifrån tåna.... elliot låg och sov o var inte alls intresserad.
Något som jag blev lite förvånad över var att jag inte somnade under filmen vilket jag oftast gör under tecknade filmer..... men det var nog bara för att den var på engelska.


Imorgon e det ännu en gång fredag. Har inga större planer för helgen mer än.... fika och gå på tårtkalas och äta tacopaj... hehe.... fina planer som bara innehåller mat.....
Ne nu kallar sängen


xoxo johanna





*saknar dej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0