Jag smälter bort...

.... jag är inte den som brukar svettas men nu... det bara rinner från alla konstiga håll =S Inte okej!!!



Försökte få en bättre bild men d va svårt... hehe... det står
Ute : 32,2 Grader
Inne: 32,6 grader
Och klockan är nu 18.54.... shiiit asså! Jag klagar INTE jag gillar de!
Bra sugen på att äta lite mer glass asså... Varmt....

Men nu ska jag klaga... bor i ett så dåligt isolerat hus så det e äckligt... på sommaren blir det Jävligt varmt inne (som ni ser) och på vinter är det typ 16 grader inne... så antingen är det jävligt varmt i min lägenhet eller jävligt kallt... sååååå underbart att jag slipper bo här en vinter till!!!!
3 månader och 13 dagar kvar till jag drar mig tillbaka till Bästkusten!
Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0