Alla hjärtans dag....



.... idag är det de käras dag. Men för oss som inte är kära får göra det bästa av dagen.

Men för oss som inte har någon får vi sälva göra det bästa av dagen... jag ska inte klaga på min alla hjärtansdag än så länge =) Får se vad det blir med kvällen... inget speciellt tror jag... hehehe... kanske man skulle laga sig en go middag?
Jag vet vad jag skulle velat ha om jag hade haft någon jag älska ...

En Mirandanalle och rosor.. då hade jag varit nöjd hihi



Chansen e dock Väldigt liten tror jag att jag skulle få det detta är.... bättre lycka nästa år!

Ne nu ska jag snart äta lunch... kyckling.. mumma ... sen blir det zuuuumba ... ett favvo serien Sons of Anarchy.

Ha en underbar alla hjärtans dag min vänner




Tagga låten.....





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0