Dålig uppdatering denna vecka

Men det har varit så mycket annat som har snurrat i mitt huvud =S
Praktik, jobb träning, praktik, jobb, träning... det e vad som har snurrat =P
Har ringt en massa samtal och ska på en anställninginterjuv på måndag.
Var på en praktikinterjuv igår... den kändes så där... va inte alls på hugget för att gå dit. Kändes inte som de kunde tillföra mig något =S ja det var skit helt enkel... så mitt sökande går vidare, en vecka kvar till jag ska börja min praktik, men VAR?
Träningen denna vecka har gått bra har gått ner ÖVER 1kg =S vad hände där... kan det bero på att jag mår dåligt eller för att jag har ätit dåligt då jag mår dåligt.. vet inte =S men har liksom inte haft någon direkt matlust som ni har sett tidigare. Den börjar dock komma tillbaka. Men då jag har mina ups and gowns just nu i så kan allt hända.. jag e glad att jag inte äter en massa bara för att jag mår dåligt.

Lite komiskt ändå... ställde mig på vågen... skulle gå o skriva upp min vikt... insåg att va fan det är ju mer än ett kg jag har gått ner... stämmer verkligen de... gick tillbaka till vägen.. OJA det stämmer hehehehehe

Just nu står storstädning på schemat... strags ska jag dammsuga sen e jag klar... hehehe.
kl 3 blir det zumba... tror jag ska köpa mig något gott o äta i helgen... e så trött på min egna mat så jag vill spy på den.
Sen hoppas jag att <3 kommer hit med hehehehe...
Ska ringa några samtal idag oxå om jag hittar någon att ringa.

Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0