Kan inte sova...

... vad e felet med mig... har inte kunnat sova så bra sen min bästa vän frågade mig om jag har svårt för att sova... frågan kom i måndags... idag är det fredag o har knappt sovit sedan dess. Kan inte sova på kvällen och inte heller på dagarna. Hjärtat slår hårt och fort... tog en gaurana shot igår på morgonen, och en celcius igår på eftermiddagen...nu har hjärtat lugnat ner sig lite men ändå =S inget roligt och ligga i sängen och de enda man känner är att hjärtat slår =S
Hoppas verkligen att jag kan sova i natt... orkar orkar orkar inte detta längre ;(
Sen att det är lite andra saker som spökar i huvudet e ju oxå som det e... blir nog bättre med tiden.
Mycket o tänka på... men gör inget åt saken =S
Har fortfarande ingen praktikplats juuu =(

zumban igår va så där... ingen rolig ledare... inga roliga movies!

Idag är det fredag så lite partymusik på de... inte taggamusik för idag e det vilodag!




SKÅL!!!

Hoppas verkligen på en bättre kommande vecka än denna, när det gäller sömn och tankar!
Imorgon ska jag ställa mig på vågen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0