Ny Vecka...

... nya tag!

kom just på att jag INTE har kollat igenom alla bloggar som jag alltid kollar varje morgon... vad e det med mig ? =P
De denna vecka ska bli den bästa, det har jag bestämt mig för!

Sitter just nu och äter lunch... kycklinggrya med bulgur =)
vid 4 blir det ZUMBA!
Första träningspasset på en vecka... vägrar sitta inne längre!
Denna vecka ska jag även få tag på en praktikplats. väntar på svar ifrån ett ställe som de varken va ja eller nej på =) Alltid en början. Får jag inte den har jag ett wildecard som jag ska ta upp... går inte de heller ja då blir det till och grabba telefonen och marationringa!
Denna vecka VILL jag vara kreaktiv, no more slöis!

Tagga bilden



Tagga låten e inte bara en låt utan ett tränigspass =P

Det e verkligen som på filmen =)

Ska bli sååå kul... denna vecka kör jag TRE zumba pass... MÅ TI och TO =) onsdag blir det går körning med bodypump på morgonen och kombipass Spin/Core på kvällen!
Love to be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0