Saknar

Underbar dag... men fuck vad tråkigt jag har nu!
Sitter hemma i lägenheten och klockan är tre.
Har hunnit med att:
Att frukost, träna, sola, äta mellanmål, sola på balkongen, bada, äta lunch och kollat stockholm boggie. 
Vad ska jag göra nu då?
Saknar min bästaste vän mitt <3, som ligger hemma och är sjuk =( stackarn. 
Ikväll blir det melodifestivalen men nu ska jag nog sätta på mig något och gå ut med lilla Mendy. 
Nästa vecka ska jag hämta hem mina andra voffar, för nu har lilltjejen löpt färdigt =) Har saknat min lilla Milli väldigt mycket, min lilla nallebjörn. Ska pussa en massa på honom när jag träffar honom!
Tror faktiskt att dom har saknat mig o mendy oxå... milli har till och med ylat på nätterna hehe.
Denna vecka har gått sååå fort och jag skulle ha skickat in ett arbete eftersom jag inte var i skolan i måndags men det har jag helt glömt bort, så de måste jag ju skicka iväg idag... fyy skäms johanna. 
Sedan har jag fortfarande ingen praktikplats... it sucks hard!
UndrA om man kan få göra sin praktik som hemmafru... =P Det kanske e min dröm o något jag vill i framtiden hehehe.
Neee nu ska jag ut i solen med lillfisen... min lillfis som bara sover sover o sover... hehehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0