Söndagsglädje...söndagszumba

Mår bättre idag än vad jag har gjort på väldigt lääänge!
Känns så skönt o kunna känna sig lite avslappand för en gångsskull.
Dena vecka har varit jobbig och söndagen e den dagen som faktiskt känns bra!
har sovit heeelt underbart inatt!! Somnade till och med igår på eftermiddagen.. och somnade nu med 10-12.... heeelt underbart e vad det är.
Har inte kännt någon hunger de senaste dagarna.. i torsdags tvinga jag i mig max så jag va äckligt mätt.
Fredagen fick jag i mig väldigt lite mat och igår åt jag helt klart för lite frukost för att ens orka träna fullt ut =S
Efter träningen blev det en Swebar ca 11... mätt o go. men sen gick det åt pipan iiigen... nästa mål intogs 18.. och det var inte mycket mat... Sen kom min bästaste vän förbi.. vi åkte in till stig center för att äta... nehe de va stängt på subway... så vi tog en tur i stan och hamna sedan på subways på stationen... köpte mat och åkte hem och åt... sen somna jag som en stock.. och vaknade och kände mig lättad.
Idag har jag ätit lite frukost, men känner mig hungrig nu igen =) är aptiten och sömnen tillbaka? Hoppas!
hehe gillar min väns reaktion när jag sa att jag satt hemma och åt GODIS, hade inte fått i mig så många men ändå. Tog då ca en timma sen va min vän här... för min vän hörde på min röst och av det faktum att jag faktiskt åt godis.. vilket personen ifråga HATAR att jag gör hihi att jag inte va som jag skulle!
Tackar MS för kvällen igår!!!

Ne idag då ska jag ju sprida glädje i min kropp... zumba zumba zuma står på schemat... tagga låten?



Vad e det som e så roligt med zumba... jo glada instruktörer, glada moves och glada människor som tycker det e grymt skumt men kul o luftjucka!

Ne nu ska jag äta lite

love and peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0