tagga?

Att en person ska få en att känna sån tomhet och frustration inför livet är inte okej. Men det är där jag är just nu... känslorna går upp och ner och jag vet in om jag e glad ledsen eller besviken.
Känner mig lixom inte taggad alls, på ett sätt, men andra sekunden e jag enormt taggad för att träna!
Zumba står ju på schemat... så ett litet skratt ska jag nog få fram!
Hoppas verkligen på en bättre dag än igår.
Jag vet jag e duktig på att klaga men måste skriva av mig!!

"A Neverending dream a dream of you
I beleive I received a sign of you tonight
I want to hide my feelings too as you do and I want to be with you"

Nej jag e inte kär tycker bara om personen enormt mycket, och personen har en stor plats i mitt liv och jag känner mig verkligen tom utan personen vid min sida när jag mår dåligt =(

Släppa taget och gå vidare själv eller bita ihop och vänta på bättre tider?
Just nu blir det faktsikt den första :S men om en månad blir det kanske det andra om det inte har blivit några förändringar!

Taggalåten då!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0