Varför...

... e jag så snäll och säger så lätt jag ibland?
Fick en fråga...
JAG: NEJ varför ska JAG?
Personen: Kan väll vara snällt?
JAG: VARFÖR ska jag vara snäll mot en person som jag inte ens får träffa?
Peronen: Kan be personen ringa dig och säga tack om du vill HEHE....
AS HOLE... Fuck heller... kan lova att saken kommer ges till någon helt annan och jag kommer då fan inte få något tack för de!!!
Varför ska jag ge en sak till någon som har nån dålig syn poå mig?

Blir så trött på mig själv varför varför ska jag vara snäll?
Varför skulle personen ens ställa frågan... FAAAAN blir så less på tanken... men jag väntar med stor förväntan på att personen ska ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0