dålig uppdatering

men nu skriver jag.
har haft en massa och göra och ingen orka att skriva alls.
men nu skriver jag lite tänkte jag...
just nu gör jag min praktik på ett super ställe! Trivs som fisken i vattnet o de jag jobbar med tycker jag e skit duktig.
har hunnit med o varit sjuk i två veckor men mår äntligen bättre så har äntligen börjat träna igen =)
Idag blir det indoor walking och core ... underbart...
då jag jobbar så sent på dagarna e det svårt o hinna med o träna några kul pass (typ zumpa) men får göra det bästa av de hela =)

Min tid och energi har den senaste månaden varit riktgad mot en person. en person som tar såå mycke energi från mig att jag inte vet vart jag ska ta vägen =(
Innan va det personen som verkligen gav mig livsglädje och va mitt allt... just nu vill jag verkligen inte veta av personen i fråga alls... vill inte prata med den INGENTING!! Men ska jag bryta kontakten... eller ska jag vänta.. ge det tid o hoppas på att våran vänskap blir bättre... vet inte om jag orkar!
Allt som va så bra.. kunde förändras över en dag!
Det har blivit stora förändringar i hans liv men ändå att en person kan ändras så mycket är helt sjukt.
Hade jag vetat att det skulle bli som det har blivit hade jag aldrig ställt upp för personen såå mycket som jag har gjort... offrat flera timma varje dag för att hjälpa personen! Vad får jag för de idag? Inte ett skit!
Vill ha tillbaka min vän som jag hade för en månad sedan som verkligen va min bästa vän och mitt allt!
Usch blir ledsen bara av att skriva, innan har jag bara varit arg o bitter på personen hehehe.
Men nu har jag fått vara ledsen i en månads tid för hur allt har blivit... dagen e nära då jag bryter!!
Uscch inge kul detta... då jag tänker på min vän så fort jag e ensam o inte har något o göra!
Jag känner mig taskig... men jag hoppas personen "flyttar" tillbaka till de ställe där han va innan...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0